Pyssel på låda

frolada

Länge och väl har jag haft en massa fröpåsar som ligger här och där, och som jag aldrig hittat rätt förvaring åt. Men för ett litet tag sedan slog pysselnerven till igen och jag bestämde mig för att göra en egen liten frölåda. En liten låda inhandlades på Panduro, och sen klädde jag den med några av de papper jag hade hemma, även dem från Panduro. Så nu har mina fröer hittat hem =)

I övrigt har denna dag varit ganska lugn, har påbörjat vårstädningen litegrann. Även om det ännu är någon månad kvar innan våren börjar närma sig här där jag bor, känner jag att det är dags för städningen att börja. Man kan ju tjuvstarta våren inne så länge =) Imorgon hoppas jag det är någorlunda okej väder ute, för då blir det backen som gäller. Har inte åkt någonting sedan påsk och jag börjar få lite abstinens haha. Ikväll blir det dock Let´s Dance för hela slanten. Vet inte vem jag håller på egentligen. Mat-Tina är riktigt bra, men som den dalkulla jag är slår ju hjärtat även lite extra för Tony Richardsson. Tror kvällens framträdande får avgöra för mig =)

Hoppas ni alla får en härlig helg!

Kommentarer
Postat av: Fru A

Jag ser aldrig Let´s Dance måste jag väl erkänna så det blir nog någon film för mig istället - men bägge personerna du nämner är ju charmiga på sitt sätt i andra situationer så valet är väl svårt :D

2008-03-28 @ 18:54:51
URL: http://barnavnorrland.blogspot.com
Postat av: mamma millan

Såååå fint!!!!!

.....♥.....♥
♥................♥
♥..........................♥......♥
♥..................♥................♥
♥.....................................♥
..♥.........TREVLIG HELG.......♥
.....♥....Önskar Millan!!.....♥
........♥.....................♥
.............♥............♥
..................♥.....♥
.....................♥

2008-03-28 @ 22:46:56
URL: http://mamma-millan2.blogspot.com
Postat av: Camilla

Ja visst är den! :) Dock lyssnade vi mkt på en remix av den låten, men den hittade jag inte.

Ha en bra dag! Kram!

2008-03-29 @ 08:26:48
URL: http://inmyhome.blogg.se
Postat av: Weceedee

Good people of togo i was here ok.

2010-12-08 @ 08:39:46
URL: http://www.weceedee.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...