Temavecka: Jord

Och eftersom det är torsdag är det ju ett nytt tema idag, nämligen Jord. Jord kan symboliseras av "keramik, kakel, porslin och tegel. Färgerna är jordtoner te.x. brunt, gult, orange, låga möbler, fyrkantiga former och inslag av stenar och berg". Min första bild är samma keramiklykta som på gårdagens tema, fast nu i dagsljus så ni kan se den bättre. Den andra bilden är mitt keramikfår som håller mig sällskap ute på altanen. Sista bilden tog jag vid en promenad med hunden igår, och är tagen vid en gammal kvarn och ån bredvid den. Tycker det är så vackert med alla stenar längs kanten och den gamla vattenfåran. 
tema_jord

Foto: TiniTott

Kommentarer
Postat av: Monica

Verkligen jätteläcker lykta! Tycker det är så fint med keramik och sånt.Härlig vattenbild!

2008-05-16 @ 00:07:43
Postat av: Johanna

Så många fina bilder du har tagit till temaveckan! Trevlig helg! Kram

2008-05-16 @ 09:59:26
URL: http://inredning.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...