Allt händer i fjällen

kamelridning

Har jobbat stora delar av påsken, så det blev inte några påskinlägg från mig. Inget påskpynt heller utom en liten gumma i fönstret. Var ledig två dagar, men dras med en envis förkylning så jag höll mig hemma och vilade mest. Tyvärr innebar det att jag missade Farbror Frej med sällskap som showade på scenen utanför mitt jobb, hade varit trevligt att se. Väldigt trevliga herrar måste jag säga, hann träffa dem ett par gånger inne i receptionen. Däremot hann jag träffa denna krabat och hans polare desto mer. De var på besök från Kolmården över påsken och visst, de vill väl oxå ha lite fjälluft ;) Hade mer än gärna suttit där själv, men det var dessvärre en barnaktivitet *fniss*


Foto: TiniTott

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag var in och tänkte hälsa på dig på jobbet i lördags, men din kollega sa att du var ledig. Vi var upp och kikade på After Shave, men det var tyvärr lite för hög ljudnivå för lilleman så vi fick hålla oss så långt från scenen vi kunde.



Hi hi, ja nog skulle du väl ha tagit en provtur på kamelen :-)

2009-04-15 @ 10:16:57
URL: http://misstiili.blogspot.com
Postat av: Nina

Oj vad roligt! Jag blir också sugen på att hoppa upp och ta en ridtur. :))

2009-04-15 @ 11:04:37
URL: http://ninaskreativakaos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...