God fortsättning

julblomma

De flesta av helgdagarna är nu förbi, kvar finns trettondagsafton. Själv jobbar jag för fullt igen. Låg sjuk över nyår och hade även två dar ledigt efter nyår, vilket var skönt så man hann krya på sig lite mer. Men nu är det fullt fart på fjället igen. Det gäller ju att jobba så att andra får en härlig vintersemester ;) *ler* (okej då, kanske liiite ironisk ;) Men mitt jobb är mycket kul så det gör mig inte så mycket att jag jobbar för det mesta =) Idag söndag är ju en stor ankomstdag här, så det är en av de dagar vi jobbar som mest. Och idag var ingen skillnad. Eftersom vi alla är ganska utpumpade efter en dag som denna finns inte direkt matlagningsorken kvar när man slutar, så vi landade ett gäng på McDonalds och åt lite och varvade ner. Riktigt skoj =) Är inte första gången vi hamnar där efter en lång och stressig dag. Trevligt att avsluta arbetspasset med lite allmänt flams med kollegorna =) Nu börjar det närma sig sovdags, ska upp och öppna receptionen imorgon bitti. Är ju en fördel om man är lite utvilad då.

Bilden ovan är en julgrupp som jag fick från min hyresvärd. De håller på att göra om våran parkering, och de är ordentligt försenade (typ hela vintern) så denna var en liten del av en kompensation från dem. Gulligt gjort tycker jag =) Var även två minijulstjärnor med, men de har tyvärr redan dött. Amaryllisen däremot har precis slagit ut och är härligt vacker.


Foto: TiniTott

Kommentarer
Postat av: Annmarie

Amaryllis är min favorit-julblomma!

mvh

Annmarie

2009-01-05 @ 00:24:10
URL: http://www.broarne.se
Postat av: TiniTott

Annmarie: Visst är den härlig, riktigt ståtlig =)

2009-01-06 @ 21:46:07
URL: http://tinitott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...