Andra chansen



Ja jag vet inte vad jag ska säga, förutom att jag tycker det gick rätt mycket åt fanders faktiskt. Okej, Sarah Dawn Finer är helt okej, hon får gärna vara i final. Men övriga? Ruggugglan kan jag bara inte svälja, hon är alldeles för mycket. Texten är helt underbar, det medger jag, men jag klarar bara inte av henne. Och hon har ingenting i en final att göra. Internationella juryns val är en katastrof, det har jag sagt tidigare. Hellre 10 Caroline af Ugglas än en Sofia som tydligen tror hon är Marilyn Monroe. Pinsamt! Det finns så många andra bidrag som förtjänar hennes plats. Att Amy inte gick till final är mig oförståeligt. Tycker hon är helhärlig, och tror hennes låt skulle ha gått långt. Att Lili & Susie slog ut BWO trodde jag aldrig, det var lite kul. Även om jag helst skulle ha velat se båda två i finalen i Globen. Nej, besviken är jag efter den här omgången.


Kollare: TiniTott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...