Utmaning

Var länge sedan jag gjorde en list-utmaning, så nu passar jag på =)

1. Hur gammal är du om fem år? 1 år innan 40
2. Vem var den sista du träffade? Malin här på jobbet
3. Hur lång är du? 160 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Maria Larssons Eviga Ögonblick
5. Vem ringde senast? En gäst
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Kommer inte ihåg, men det var till Jimmy
7. Vad är helgens planer? Ev åka lite skidor, hälsa på föräldrarna, fira vovven samt åka till Örebro
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Oftast skicka sms
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Hmm är nog ca en vecka sedan tror jag
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? 07.15
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej
14. Vilken är din favoritplats? Just nu, I en solstol i vintersolen
15. Vilken plats föredrar du minst? Vet inte
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis har jag landat i livet med man och familj
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Kommer inte ihåg något speciellt
18. Vem fick dig verkligen att skratta senast? Snowtubingen med jobbet i fredags
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Inte då, jag har en hel bunt
20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och, dock används bara den stationära
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med väldigt lite
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på någon? Nej inte på någon tack och lov
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota
26. Är du social? Lagom
27. Vilken är din favoritglass? Piggelin
28. Vad skulle du göra om du vann 1 miljon? Resa, skänka och spara
29. Tycker du om kinamat? Älskar
30. Tycker du om kaffe? Nej
31. Vad dricker du till frukost? Te
32. Sover du på någon särskild sida? Jag snurrar =)
33. Kan du spela poker? Kan och kan men jag gör det inte
34. Tycker du om att mysa? Absolut
35. Är du beroendemänniska? Njej
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Tror inte det
37. Vill du ha barn? Gärna
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och tyska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja ett par ggr
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Inredning
42. Äger du dyrbara smycken? Nej inte pengamässigt
43. Har du någon gång testat narkotika? Absolut inte
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Nötter och russin
45. Vem är den roligaste människan du känner? Flera stycken, kan inte välja
46. Välj ett ärr på din kropp? Operationsärr på övre kroppen
47. Vad har du för ringsignal? Curly Sue - Takida
48. Har du kvar klädesplagg från du var liten? Japp några
49. Flirtar du mycket? Inte direkt
50. Vart togs din profilbild? Hemma
51. Kan du byta olja på bilen? Nja, kanske
52. Har du fått fortkörningsböter? Jo
53. Vilken var den senaste boken du läste? Minns faktiskt inte, läsning går i perioder. Var en deckare tror jag.
54. Läser du dagstidningen? På nätet ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Inte veckotidning, men annars Allt i Hemmet, Drömhem & Trädgård
56. Dansar du i bilen? Så gott det går =)
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? P4
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Sten, Jens Brittas väg
59. När var du i kyrkan senast? Det var länge sedan, kommer inte ihåg
60. Vilka personer utmanar du? Alla som känner sig sugna

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh, utmaningar är så skoj! Får se om jag tar mig i kragen och bloggar lite ikväll, i så fall slänger jag med den också. :)) Hoppas allt är bra! Själv är jag nästan snuvfri nu, jippie!

2009-03-26 @ 17:30:36
URL: http://ninaskreativakaos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...