Födelsedag och loppisbesök

Har varit hemma hos föräldrarna några dagar, bara tagit det lugnt och gosat med vovven =) Min mamma fyllde 60 i helgen så vi firade henne oxå såklart. Igår hann jag även med ett besök på en av favvoloppisarna, Erikshjälpen. Brukar alltid göra fina fynd där. Såg lite saker som intresset vaknade för, men pga framstående projekt så fick det vara för den här gången. Fast dessa kunde jag bara inte motstå. Två stycken fat, Gefyr, designade av Stig Lindberg för Gustavsberg. Tycker dom är helt underbara =) Funderar starkt på att börja samla den servisen...



Foto: TiniTott

Kommentarer
Postat av: AnCa

Åh vilka fina loppisfynd!!! Förstår att du är sugen på fler...



Ha en mysig helg!!! Det ska jag ha, i kväll blir det tacokväll med båda teensen med sina respektive hemma, lycka!!!



Kramis // AnCa

2009-05-08 @ 07:51:34
URL: http://nyanotta.blogspot.com/
Postat av: saravillfara

Det verkar som att precis alla fyndar på loppis utom jag. :)

Jättefina, och det var väl ingen dum idé att börja samla?

2009-05-08 @ 22:34:12
URL: http://saravillfara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...