Julpynt

Surfade runt lite på Åhléns hemsida idag och hittade en massa kul julpynt. Vissa saker är jag allt lite sugen på, medans vissa bara är roliga. Eller så ska jag satsa på en riktigt kitschig julgran i år *skratt* Skridskon och den högklackade skon är underbara tycker jag! Fast det är den lilla snögubben jag troligen kommer plocka med mig hem. Och kanske den lilla tomten... Mattan tycker jag om, fast jag har bara en pluttegran så det funkar inte riktigt :D Den lilla granen i plåt skulle nog göra sig riktigt fin i fönstret tror jag. Hmm, får nog åka ner på stan och ta mig en titt på det här ;)


Uggla 75:-
Hjärta i tyg (vitt) 35:-
Skridsko 65:-
Glasgris 95:-
Bakelse 60:-
Julgran i plåt 149:-
Julgransmatta God Jul 100:-
Glaskula 50:-
Tomte 29:-
Högklackad sko 60:-
Bil 45:-
Hjärtkudde (rött) 39:-
Pepparkaksgran 25:-
Snögubbe 35:
-


Eget kollage med bilder från ahlens.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...