Mysig promenadstund

skogspromenad 


Idag tog jag och Banjo en mysig promenad ute i skogen. Det var så lugnt och tyst och riktigt avkopplande. Saknar verkligen att bara kunna gå ut och vara direkt i skogen utan trafik och folk runt omkring en. Numera när jag flyttat till "stan" är det bilen som gäller om man vill ta sig till den riktiga skogen. Men nu under mitt hemma-hos-föräldrarna besök passade jag på att ta en riktigt skogstur. Både jag och Banjo njöt kan jag säga. Annars har helgen bestått av 2 års kalas för min brorson Hampus. Lådan med bilarna blev mycket uppskattad kan jag meddela, ett bra presenttips till någon annan liten kille som är tokig i bilar =) Imorgon sägs det att det ska komma upp till 2 dm snö, jag avvaktar och väntar med spänning. Underbart att få lite snö innan man åker hemåt igen. Kan ju hoppas att den räcker till en snögubbe haha =)


Foto: TiniTott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...