Planeringen igång

Vet ni vad? Julen närmar sig med stormsteg! Japp, det slog mig för en liten stund sedan. Visserligen är jag igång med julklappsinköpen, men allt annat som ska göras, jisses! Eftersom jag är ett stort fan av listor, slog det mig att jag skulle knåpa ihop en liten planering. På www.blankettbanken.se hittade jag de perfekta almanacksbladen att ladda ner, och november är ifylld med det jag vet idag. Så detta är novemberplaneringen för mig:


Sen tillkommer det säkerligen en bunt med andra saker, men den uppdateras allt eftersom. Den mer detaljerade listan som jag brukar ha här på bloggen varje år kommer lite senare. Denna är lite mer övergripande ;)


Egen hopknådad planering med almanacksblad från blankettbanken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...