Tidningsinspiration

Mina inredningstidningar har blivit liggande ett bra tag den senaste tiden. Har bara inte fått tid att läsa dem ordentligt, men de senaste veckorna har jag hittat tillbaka till dem. Blev liggandes sjuk en vecka och då fanns plötsligt all tid i världen =) Och Vips! så var all inspiration tillbaka igen - känns hur härligt som helst för både inredningsinspirationen och pysselidéerna har lyst med sin frånvaro den senaste tiden. Tidningen jag bläddrat runt i denna gång är Allt i Hemmet, vilken helt klart hör till en av favoriterna. Och jag hittade mycket intressant som jag tror jag ska försöka planera in i mitt hem på något vis iallafall. Väggtexten från Rädda Barnens designshop tycker jag är suverän, sååå sugen på den :D


Bild: Eget collage med bilder fotade ur Allt i Hemmet

Kommentarer
Postat av: Saras Inredning

Mmm.. Allt i Hemmet är min favvotidning oxå.



Kramkram/Sara

2010-10-11 @ 19:34:31
URL: http://blogg.magnusochselma.se
Postat av: Danialnatalia

I like your website. Good job.

2012-05-21 @ 09:53:40
URL: http://danialnatalia.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...