125: Inuti (115 av 366)

Något jag lärt mig mer och mer den sista tiden är att ta in här och nu. Det finns så mycket att upptäcka om man bara tar sig den tiden, som alla ljus som finns runt om oss som vi annars inte hör mitt uppe i allt. Men även allt vackert att se, som man inte tar sig tid till normalt. Som Inuti den här rosen, hur ofta stannar man egentligen upp och tar sig tid att granska allt det vackra runt om oss? Alldeles för sällan tycker jag. Och då missar man mycket av allt det underbara som finns att njuta av.
 
 
 
 
Fler bidrag i utmaningen 365+1 foton 2012 hittar du här.
 

 Foto: TinaM

Kommentarer
Postat av: Anonym

för att orka måste man stanna upp - stilla sig och njuta - skåda det lilla vackra i vår underbara värld.
din vackra bild klär fint till de sköna orden om att njuta NU!

2012-09-18 @ 16:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...