Storytel

Jag har ju tidigare berättat att jag är en Buzzador. Det innebär att jag får möjlighet att testa olika produkter och tjänster, och även marknadsföra dem för mina vänner och bekanta. Den här gången testar jag tjänsten Storytel. Det är en tjänst som du kan använda antingen via datorn eller via en app som du laddar ner till mobilen. Själva tjänsten i sig handlar om Ljudböcker. Det finns över 2000 ljudböcker att lyssna på, så urvalet är stort. Du kan välja på två olika abbonemang. Dels är det Single abbonemanget, som innebär att du kan lyssna på en ljudbok i månaden för 89:-/månad, eller Unlimited abbonemanget. Du betalar då 169:-/mån och kan lyssna hur mycket du vill. 
 
 
Jag har valt att lyssna via min dator. Jag hade lite problem att komma igång i början med mitt abbonemang, provade att ladda om programvaran och en massa saker, men fick det inte att funka. Tillsist fick jag byta min webbläsare (jag använder oftast Internet Explorer), till FireFox och nu funkar det utan problem. Det är ett perfekt sätt att "läsa" ikapp alla böcker man vill läsa, men aldrig hinner med. Nu klickar jag in mig på en spännande bok när jag sitter vid datorn, pysslar, grejar mm och det är toppen. Jag kan helt klart rekommendera tjänsten. Hade jag haft en mobil som detta funkade i hade jag genast plockat hem appen med, men det har jag ju tyvärr inte =)
 

 Kollage med bild från storytel.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...