34: Dekoration (155 av 366)

Ser lite mörkt ut med att hinna med alla fototeman i år, speciellt med tanke på att det redan är 11 december, och jag bara har gjort ca hälften. Men men, tänkte iallafall få upp dem jag har innan året är slut. I detta inlägg visar jag min Dekoration av min brorsons tårta när han fyllde 5 i oktober. Han älskar Batman, men tyvärr lyckades jag inte så bra med marsipanen, utan den blev trasig och alltifrån slät, och dessutom blev den smurfblå istället för Batmanblå. Inte heller fick jag tag på en Batman-figur, så det fick bli en smurf istället =) Men den gick att äta iallafall, o det är väl alltid något :D
 
 
 
 
Fler bidrag i utmaningen 365+1 foton 2012 hittar du här.
 

 Foto: TinaM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...