[suck]

Har funderat på att flytta från blogg.se till någon annan plattform många ggr. Sen verkade det som det skulle funka ändå. Men icke sa nicke. Jag har gjort några ändringar idag, men de vägrar synas på bloggen. Koden är exakt samma som jag använder till andra saker, bara bildadressen som är ny. Men inget visas på bloggen. Det går inte att lägga till nya saker i siderutan. Spelar ingen roll vad jag gör, inget ändras. Även om jag plockar bort saker som ligger där idag och sparar om, så finns dom kvar :D Man ska tydligen aldrig upphöra med att förvånas.... *arrgghh*

Kommentarer
Postat av: Helene

Tack för besöket på min blogg och god fortsättning!



Det är trist när det inte funkar smidigt när man bloggar! Blogger är skaplig att blogga på tycker jag!



/Helene

2012-01-02 @ 04:38:08
URL: http://caramelspralinask.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...