341: Vid vägkanten (90 av 366)

 
 
Var ute på en liten biltur häromkvällen, och det var så vackert. Visserligen är det vanligt med lupiner längs vägarna här i Dalarna, men efter denna väg var det helt underbart. Det var massor av lupiner, kilometer efter kilometer. Det var så underbart vackert så jag vet inte vad. Tyvärr hade jag lyckats glömma kameran hemma, så jag hade bara mobilen, så jag kunde inte fånga det så bra. Men så här såg det iallafall ut alldeles bredvid mig Vid vägkanten.
 
Fler bidrag i utmaningen 365+1 foton 2012 hittar du här.
 

 Foto: TinaM

Kommentarer
Postat av: Ina

Jag var och åkte i Dalarna förra veckan, norrifrån mot Leksand och jag har aldrig sett så otroligt mycket lupiner! Det var så otroligt vackert, men jag kom mig aldrig för att stanna och fota - tyvärr. Det ångrar jag bittert idag...
Vackert foto!!

2012-07-09 @ 21:44:51
URL: http://www.ulmervilmerkott.blogg.se
Postat av: Anonym

Jo men du lyckas förmedla den vackra stämningen. Det är fantastiskt hur lupiner kan ta över vägkanterna. Jag gillar dem verkligen där, färgprakt och lååång blomtid - fantastiska växter.

2012-07-10 @ 20:03:20
URL: http://livetmedleran365.blogspot.com/
Postat av: Charlotta

Det var inte mening att vara anonym, det har hänt flera gånger idag att namnet "ramlar bort" - vet inte riktigt vad som händer eller om jag börjat slarva. ;)

2012-07-10 @ 20:04:24
URL: http://livetmedleran365.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...