Sol i sinne...

 
 
brun inne, som Rudolf sa i Sunes Sommar =) Nu kanske det är lite svårt att bli brun inomhus, men när sommaren verkar vara inställd i år så får man hitta sol på annat sätt. Jag har surfat runt och njutit av allt härligt i Village vår- och sommarkatalog 2012. Det finns ju så mycket man vill ha :D Många favoriter fanns det, men detta är några av dem.
 
De underbart söta jordgubbsskålarna RÖDA GUBBAR vet jag inte riktigt hur jag ska kunna vara utan. De gröna ugnsformarna UGN vill jag gärna ha i mitt kök och de får gärna kombineras med miniugnsformarna FEST. Sen som grädde på moset flyttar jag in stolen PAX för att ge en extra färgklick till det hela. 
 

 Eget collage med bilder från village.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...