Testblogg

Japp det är precis vad min blogg är just nu =) Jag är nämligen en av dem som testar blogg.se´s nya bloggverktyg. Och det är annorlunda kan jag säga, ska bli spännande att se hur det kommer att funka. Just nu ser min blogg lite konstig ut, ialllafall som jag ser den. All text är länkad och bilder har hoppat huller om buller. Vet inte om det bara är jag som ser det så, eller ser det konstigt ut för er med?

UPPDATERING: Nya bloggverktyget har ställt om hela min blogg :( Inspirationen att blogga finns inte just nu när allt bara ser konstigt ut, så det kommer inga nya inlägg förren allt fungerar igen. Om man som jag byggt upp mycket kod på egen hand så blir den helt förstörd i den nya versionen, eftersom den lägger in en massa ny kod som ställer om den gamla. Kategorier har spårlöst försvunnit dessutom :/ Det är positivt att man försöker nytt, det finns flera smarta och efterlängtade funktioner i den nya. Men om det samtidigt innebär att man måste bygga upp sin blogg från scratch vet jag inte om det är värt det. Funderar starkt på att flytta min blogg till en fungerande plattform just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...