307: Tapet (23 av 366)

Huset jag växte upp i, flyttade vi in i samma år som jag föddes 1975. Under min uppväxt kommer jag ihåg de storblommiga blåa och gula tapeterna. De är sedan länge övertapetserade av modernare varianter, men en finns det fortfarande kvar. Till min stora glädje ska tilläggas. Mina föräldrar har länge funderat på att byta ut den och renovera upp den lilla toaletten som den sitter i. Men jag har förbjudit dem haha :D För jag vill absolut ha den kvar, den är en sån härlig färgkick när man kommer in där och jag bara tycker den är helt underbar =) Och det är ju faktiskt en helt äkta 70-tals Tapet.



Fler bidrag i utmaningen 365+1 foton 2012 hittar du här.


Foto: TinaM

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Jätteläcker tapet. Dessutom är det ju modernt nu igen så det vore väl synd att byta ut den

2012-03-19 @ 07:27:32
URL: http://www.geales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...