Julplaneringen

Hög tid att komma igång med julplaneringen känner jag. Eller ja, den har jag ju egentligen startat redan, men jag har inte fått upp den på bloggen. Ligger i en envis förkylning med en massa intressanta inslag som gör att det mesta legat nere ett tag. Idag är första dagen på en vecka jag klarat att vara uppe mer än 10 minuter åt gången, bara en sån sak :D Helgen skulle dessutom har spenderats på retreat (som händer en gång om året), men fick dessvärre boka av den. Så nu får man helt plötsligt gå och längta ytterligare ett år. Känns sådär måste jag säga. Men iallafall, julplaneringen har snurrat ett tag, men inte fått den på pränt förren nu. Så här kommer november och hur jag tänkt mig det hela. Mest tillverkning av diverse julklappar den här månaden. Vad jag gör kommer även det att dyka upp på bloggen framöver =)
 
 
 
 

 Almanackan är hämtad hos blankettbanken.se där denna plus många fler finns att ladda ner gratis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...