2: Amerikansk (120 av 366)

Jag har länge letat efter den gula senapen, och nu äntligen har jag hittat på den. Inne på Coop Forum sprang jag på en hylla med amerikanskt sortiment, och där fann jag även drycken Snapple, som var ett samtalsämne på bloggarna för nåt år sen. Fick aldrig tag på den då, men nu så =) Båda genuint Amerikanska. Det är egentligen ingen speciell smak på senapen, men den är totalt fri från det mesta, inget socker, inga konstgjorda ämnen mm. Sen att den är knallgul är ju bara en kul bonus :D
 
 
 
 
Fler bidrag i utmaningen 365+1 foton 2012 hittar du här.
 

 Foto: TinaM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh den senapen ska jag också prova och även Snapple. Har också det amerikanska sortimentet på vårat Coop och jag bara älskar det.

2012-09-13 @ 15:19:11
Postat av: jeanette

Ha,ha den anonyma i föregående kommentar va jag. Va lite för snabb att sända det.

2012-09-13 @ 15:20:47
URL: http://nette2010.wordpress.com/
Postat av: Pysselfarmor

Den senapen måste prövas....snapple hmmm har jag inte hört talas om, men jag tittar inte mycket på tv och inte är jag så begiven på reklam i övrigt hller...
hur som så fick du fin bild till temaordet!
;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...