Mera pyssel

Tiden bara flyger iväg, och jag är sååå dålig på att uppdatera bloggen. Istället blir det instagram jag lever på känner jag, så enkelt att bara klicka iväg en bild med en liten kommentar =) Men hur som helst, det har blivit en massa mer pyssel på sistone. Eftersom jag tillbringar tre dagar i veckan på en textil- och målarverkstad så är det ju liksom lite lätt hänt :D Som jag skrivit förut har jag ju trillat dit på att arbeta med jeanstyg. Har visat mina grytlappar, lovat bild på kjolen (som jag glömt att fota) och nu har det även blivit ett par väskor. Tänkte visa upp en av dem idag.
 
 
 
 
Har återanvänt gamla jeans och sytt ihop bitar av dessa, sen även sytt dit lite retrotyg. Fodrade insidan och sydde dit en liten ficka. Även handtagen blev fodrade med retrotyget. Bara älskar den gula färgen =)
 

 Foto: TinaM

Kommentarer
Postat av: Scaniatjejen

Vilka läckra! Va händig du är! Jag har länge tänkt sy något av jeanstyg men hittills har det inte blivit av tyvärr. Använder du en särskild nål till symaskinen eller går det bra med den vanliga? Morris mår iaf lite bättre men jag hoppas att han snart ska få må helt bra, mattes govovve.=) Kram

2013-09-26 @ 21:02:50
URL: http://www.scaniatjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...