Ljuslykte-tokig.

är jag måste jag erkänna. Kan inte få nog av alla dessa härliga ljuslyktor som finns överallt. Särskilt inte i dessa mörka tider. Mitt senaste fynd kan ni se här nedan, tre vita ljuslyktor med blomslingmönster. Dessa fick jag via min bokklubb, som en liten extra premie när jag beställde en bok. Kunde inte låta bli när jag såg hur söta de var. Gillar mycket. Den andra bilden är mitt secondhand fynd jag berätta om innan. En ganska läcker flaska i mitt tycke. Snart kommer den att hitta sin plats i mitt hem där den ska lysa med sin tillvaro.

Nya Fynd

Foto: Privat - TiniTott

Kommentarer
Postat av: ella

det finns liknande att köpa på åhlens, riktigt snygga säljs i tre pack

2006-11-03 @ 00:41:39
Postat av: Tina

Tack för tipset, dom lär jag nog kolla in. Kan ju inte missa några fina ljuslyktor =)

2006-11-10 @ 16:52:33
URL: http://tinitott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...