Hemklickat till kameran

När jag köpte min kamera kände jag att pengarna till en kameraväska inte riktigt fanns. Istället för att köpa en senare gjorde jag en egen hemsydd variant som har funkat helt perfekt. Men nu känner jag behovet öka för en riktig väska, och speciellt inför den stundande semestern kan det vara bra att ha en som rymmer allt man behöver. Klickandet gick till cyberphoto där jag även köpte min kamera och tillslut föll jag för denna väska. Den rymmer kameran, laddare, batterier och kort samt en hel del annat. Så nu väntar jag med spänning på att få hem den =)



Bild lånad från cyberphoto.se

Kommentarer
Postat av: Monica

Ja den var riktigt snygg! skulle behöve an själv:)

2009-04-14 @ 00:03:55
Postat av: Tekla

Den var snygg det är svårt att hitta snygga kameraväskor.

2009-04-17 @ 20:18:57
URL: http://tekla.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...